Om og hvorfor Attenzione?

Attenzione ble etablert i 2020 og har har hatt sterk vekst gjennom pandemien. Gründer Jørn Slåtten har bidratt til at mange spennende bedrifter har valgt å samarbeide med Attenzione om markedsføring og kommunikasjon. Målet er at alle bedrifter skal kunne tilby kommunikasjon satt i system på en profesjonell måte. Store som små bedrifter.

"Vi setter oss godt inn i våre kunders drift og setter sammen det optimale teamet for å kunne nå kundens målsetninger", sier Jørn Slåtten. For å lykkes er teamets kombinasjon av rådgiving, produksjon, uttak og optimalisering essensielt. Likevel er det evnen til å være "PÅ" som til slutt er avgjørende. Som byrå og rådgiver for en kunde skal vi rett og slett sørge for at kommunikasjonen skjer. Vi kaller det : "Å FÅ GJORT DE MARKETING GREIENE"

Hva er oppskriften?

Oppskriften er enkel og logisk sier Gründer Jørn Slåtten.

  1. Tydelig strategi og målsetning forankret med forretningsstrategi

  2. En klar markedsplan

  3. Forankring hos ledelse

  4. Detaljert aktivitetsplan

  5. Produksjon og uttak av aktiviteter

  6. Statusmøter med fast frekvens tett med kunde

  7. Gjentakelse og overgang til i drift av kommunikasjon

Dette er en fremgangsmåte våre kunder forstår og liker. De kan da beslutte å sette av den nødvendig tiden vi trenger for å få iverksatt de markedsaktivitetene vi sammen er blitt enige om å ta ut.


Byrå og forening
Parallelt med å bygge kundebase og gode leveranser i Attenzione AS, har Jørn Slåtten etablert og bygget Fiberforening.no. Slåtten har hatt stor suksess med dette og foreningen er blitt en service organisasjon med nærmere 100 aktører fra bredbåndsindustrien. Slåtten har blitt kraftig personifisert med Fiberforeningen i etableringen av en slagkraftig og relevant forening og en tydelig møteplass for bredbåndselskaper og leverandører.

Arbeidet med Fiberforening.no og rollen som leder skal fortsette, men nå skal historien om Attenzione fortelles parallelt. "Jeg har to store prosjekter jeg både er glad i og stolt over, og jeg ser frem til å drive veksten videre i begge prosjektene", sier Slåtten.


Kundecase og team
I tiden fremover vil Attenzione fortelle sin historie ved å presentere kundecase vi er stolte av, team og samarbeidspartnere, og dessuten konkrete case der vi forteller hvordan vi løste en kommunikasjonsutfordring.


Hvorfor attenzione?
Attenzione betyr oppmerksomhet på Italiensk. Markedsføring, reklame og og kommunikasjon handler om å skape oppmerksomhet rundt et budskap, så vi synes dette var et godt navn. Dessuten er vi veldig glad i ITALIA, og er selvfølgelig også inspirert av det.


post@attenzione.no/ +4798239313