Attenzione
Eksperter på telecom
Marketingbyrået Attenzione AS har på kort tid bygget en posisjon med mange kunder i telekom-sektoren. Nå styrker selskapets gründer, Jørn Slåtten, selskapet med Karoline Johnsen og Varog Kervarec. Med Karoline og Varog på laget styrkes selskapets kompetanse og leveranseapparat kraftig overfor eksisterende og potensielle nye kunder fra telekom- og IT-selskaper.
Varog Kervarec har bakgrunn som journalist, redaktør, mediekontakt og myndighetskontakt. Han er kjent om journalist i Inside Telecom, hvor han i en årrekke sto bak mange av Inside Telecoms konferanser. De siste årene har Varog jobbet i byrå for globale merkevarer som Disney+ og JBL, og som direktør for medie- og myndighetsdialog i Huawei. Han bistår i dag også som konsulent med myndighetsarbeidet i Fiberforening.no.
Karoline Johnsen har jobbet som markedssjef i nLogic i en årrekke, og besitter sterk kompetanse på merkevarebygging i bedriftsmarket i telekom- og IT-bransjen. Karoline er rask og ekstremt god på alle viktige marketing-verktøy, web-sider og event-marketing, og ikke minst er hun ekspert på Hubspot. Karoline er en effektiv prosjektleder som garantert får ballen i mål. Hos nLogic har hun bygget opp og drevet selskapets relasjonsdrevne marketing-program. Deres omfattende program med egne og eksterne arrangementer bidrar sterkt til salg både fra eksisterende og nye kunder.
Attenzione-teamet tilbyr nå, sammen med utvalgte spesialister, tjenester og fagkompetanse som løser kundenes behov.
Attenzione-teamet har utstrakt erfaring med kommunikasjon og markedsføring i forskjellige IT- og telekombedrifter i Norge og utlandet. Der betyr at vi raskt kan sette oss inn i problemstillinger, behov og mål hos selskaper, og forankre en konkret oppgavebeskrivelse med ledelsen i selskapet. Dermed kan vi nesten umiddelbart komme i gang med relevante aktiviteter som leverer resultater direkte på oppgavebeskrivelsen. Deretter er målet for Attenzione å så raskt som mulig bevege kunder inn i "drift", ved å rulle ut nøye planlagte aktiviteter for kunden løpende kvartal for kvartal.
– Med Johnsen og Kervarec på laget akselererer Attenzione på en modell som har vist seg å funke godt og som mange er interessert i. Vi tror og håper at flere bedrifter vil ha nytte av våre tjenester i tiden fremover, sier Attenzione-sjef og CEO Jørn Slåtten.
Om Attenzione AS
Attenzione ble startet i 2020 av Jørn Slåtten med et formål om at alle bedrifter skal ha tilgang til kommunikasjon satt i system på en profesjonell måte. Selskapet er sterkt posisjonert i telecom- og IT bransjen og har har utført store jobber for blant annet Airbus, Netel, Eidsiva, og Altibox Carrier. Attenzione er kjent for høy gjennomføringskraft og går rakst på løsning med planarbeid og aktiviteter som genererer merkevare, henvendelser og relasjoner. Selskapet har generert overskudd hvert år med kontinuerlig vekst i omsetningen!
Teamet
Attenzione betyr oppmerksomhet på Italiensk.
Markedsføring og kommunikasjon handler om å skape oppmerksomhet rundt et budskap, så vi synes dette var et godt navn.
Dessuten er vi rett og slett veldig glad i ITALIA!
Gründer Jørn Slåtten om Strategi, folk & gjennomføringskraft
Attenzione Gründer Jørn Slåtten har lang erfaring fra marketing og ledelse i telecom- og byråbransjen. Han er glad i folk og har stor gjennomslagskraft gjennom optimisme, energi, relasjoner og samarbeid. De siste årene har Jørn etablert, ledet og solgt flere selskaper, og er også mannen bak Attenzione.no. Linkedin
Attenzione er myntet på mye av den samme filosofien og mener det meste starter med magi mellom mennesker og at dagens teknologi gir oss fantastiske verktøy til å skape enda mer magi. Dessuten tror Attenzione på en tydelig markedsstrategi forankret med selskapets forretningsstrategi. Med dette på plass mener vi events, både online og fysisk, er en viktig del av en aktivitetsplan for å oppnå salg, relasjoner og posisjon.