Teamet

Jørn Slåtten

Gründer/CEO

Jørn Slåtten  har lang erfaring fra marketing og ledelse i telecom- og byråbransjen. Han har et stort nettverk og har jobbet med mange  selskaper i Telecom-bransjen. Jørns teknologi og bransjeforståelse i kombinasjon med merkevareerfaring  er unik.  Han går derfor nesten umiddelbart gang med "selve" jobben ettersom problemstilling, behov og løsning blir definert og forankret raskt.

Jørn bidro sterkt til å endre markedets etterspørrsel fra kobber-basert til fiberbasert bredbånd gjennom merkevarebygging av Broadnet AS/ GlobalConnect.

Jørn er også leder av Fiberforeningen i Norge.

Karoline G. Johnsen

Markedsføringsekspert

Karoline har erfaring som markedssjef i IT bransjen i over 10 år, markedskonsulent for ulike bedrifter innen B to B markedsføring, event management, samt implementering og best mulig utnyttelse av Hubspot som markedsverktøy. Karolines passion ligger i å kunne være med å utvikle og skape resultater for en bedrift, og blir lett engasjert i bedriftene hun jobber for eller med. 

«Det jeg elsker med denne jobben, er alle de ulike miksene av markedsaktiviteter, som til sammen fører til best mulig resultat for den enkelte bedrift, samt at man samarbeider med så mange fine folk om disse resultatene».

Varog Kervarec

Kommunikasjonsekspert

Varog Kervarec har bakgrunn som journalist, redaktør, styremedlem, mediekontakt og myndighetskontakt. Han har jobbet med globale merkevarer som Disney+, Huawei, JBL og Just Eat, og bistått norske selskaper som Netcom og Telenor - for å nevne noen. 

Varog trives i rollen som konferansier og debattleder, og synes det er gøy når han selv må svare på spørsmål foran et kamera eller en mikrofon. Han digger språk, teknologi og likestilling.

Optimalt team per kunde

Rett team til oppgaven er mer enn halve løsningen. Vi bygger teamet som maksimerer ditt potensiale. Det kan være spesialister på merkevarebygging og design, SEO og SoMe, innholdsmarkedsføring, eller om du skal bygge en helt ny digital plattform. 

På bildet har vi samlet ett sett av folk med kompetanse innen design, tekst, PR, websider, programering, merkevarestrategi, kulturbygging og forretningsforståelse. 

Vi setter sammen de folka som passer for hver oppgave,  bransje og type kunde. Det kan faktisk sammenliknes med å sette sammen et team for en ny film for kino eller Netflix. Du samler de som vil funke best for å gjøre denne filmen best mulig.

StudioGeist - Vår partner på design og identitet

I StudioGeist har vi funnet en samarbeidspartner med sterk og helhetlig kompetanse på design, identitet og historiefortelling. De er et prisvinnende byrå innen design med kunder som DigDir på kundelisten.

På bildet ser vi daglig leder i StudioGeist, Fredrik Temte og Jørn Slåtten fra Attenzione.