Norsk Regnskap

Leveranse: Plan & drift av kommunikasjon

Daglig leder i Norsk Regnskap Jan-Ove Molle og Jørn Slåtten i Attenzione er fornøyd med resultatene og driften av markedsføringen i NR.

Kundedrivende marketing som funker

Norsk Regnskap har i mange år brukt Attenzione som partner på kommunikasjon og markedsføring. Vi har blitt godt kjent med mange av personene i Regnskapsbyrå-kjeden og føler at vi er en del av "familien" som også kaller seg NR.

Sammen med vår partner Studiogeist har vi fått dreis på både "look & feel", det digitale og ikke minst aktiviteter som gir resultater.

Leads  & Ansatte
Det som kjenntegner NR sitt behov og krav til markedsføring er at det skal gi konkrete håndfaste resultater i form av:

Fremdrift
Det første vi gjorde sammen med ledelsen og ansatte i NR var å definere hva som kjennetegner selskapet og dets ansatte og hva som skiller de  fra konkurrentene. Dette skapte grunnlaget for de budskapene vi  bruker for å tiltrekke kunder og ansatte til NR.

Deretter analyserte, fikset og strukturerte vi alt det digitale for NR slik at de er synlige der de skal være synlige for de riktige budskapene.  

Vi strammet deretter opp NR sitt design og optimaliserte websiden for budskap, mål og digitale aktiviteter.

Kampanjer & Drift
I det daglige skaper vi kampanjer og drifter markedsføringen til NR. Teamet vårt har jevnlige møter med ledelse og Vilde på Marked i NR. Vi  planlegger et år av gangen, men går i detalj på aktiviteter før hvert kvartal.

Resultat: skru av og på
Daglig leder i Norsk Regnskap, Jan-Ove Molle er tilfreds med det Attenzione og Studiogeist har fått til.  "Vi opplevde at antall LEADS tørket nesten helt inn, og i dag har vi jevn strøm av henvendelser fra bedrifter fra forskjellige målgrupper som vil bli kunde gjennom digitale aktiviteter. 

Videre sier Molle at: " Vi var igjennom en periode der mange ansatte sluttet samtidig, noe som gjorde at vi måtte sette kundetilsiget på vent".  

Vi i Attenzione-teamet snudde oss rundt og produserte da et sett av aktiviteter der ansatte og referansekunder ble løftet frem. Dette bidro til at NR fikk en økning i antall søkere på ledige stillinger. "I dag er vi nesten fullt bemannet igjen, og vi har kunnet "skru på" igjen de digitale aktivitetene som vi vet fungerer" avslutter Molle.

Markedsverktøy som funker kan skrus av og på etter  behov og  kapasitet.

Lillestrøm, Oktober 2022


Om Norsk Regnskap
Norsk Regnskap(NR) er et fremoverlent regnskap- og rådgivningsselskap i stadig vekst som ble etablert i år 2000. De har fokus på digitalisering og effektivisering, – og ønsker å være en aktiv deltager i omstillingen i bransjen. NR er i dag 30 engasjerte og faglig dyktige ansatte. Kontorene  til NR er lokalisert i Brumunddal, Lillestrøm, Oslo og Årnes. Uavhengig av hvilket kontor du bor nærmest, har vi fleksible ordninger med for eksempel hjemmekontor. Selskapet drives og eies av Rita Baldishol og Jan-Ove Molle.

Eiere og partnere i Norsk Regnskap, Rita Baldishol og Jan-Ove Molle, har jobbet med Attenzione i flere år om leads-genrerende marketing. Her på firmatur på Hallingskarvet.